Bränd nullist sajani!

Meid kõnetavad ettevõtted, mis on edukad, kus töötavad rahulolevad inimesed ja kus teenitakse head raha. Igaühe soov on, et tema ettevõte või tööandja vastaks nendele kriteeriumitele. Populaarne sõnapaar „tööandja bränding“, millele fookusseerimine peaks tõstma...

Leidlikke viise oma ettevõtte turundamiseks 2017. aastal

Aeg eelarvet koostada? Promotsioon ja reklaam oma ettevõttele tähelepanu tõmbamiseks on turundajate igapäevane küsimus. Käes on aeg, kus sellele küsimusele enim mõeldakse, sest plaane tehakse 2017. aastaks – vaja on kaardistada eesmärgid, sihtrühmad ja tegevused....

10 võimalust turundusest kasu saada

Näen pidevalt ettevõtteid, kes tahavad turundust enda heaks tööle panna, aga justkui ei tea, millele tähelepanu koondada. Kõik saab alguse turundusstrateegiast, eesmärkidest ja teekonnast nende saavutamisel. Millised on need pidepunktid, kus turundus saab...

Kas panustada brändi või toote turundusse?

Tihti ettevõtjad küsivad, millistesse turundustegevustesse panustada, et kasvatada ettevõtte nähtavust. Enne tegevustele mõtlemist ja plaani väljakäimist on oluline ettevõttega paika saada hetkeolukord, valupunktid ja eesmärgid, mida soovitakse saavutada. Pärast...

Kes võidab bränditoodete kasutamisest?

Me kõik oskame nimetada tuntud inimesi, ettevõtteid, tooteid, linnasid ... Millegi poolest on nad erilised, jäävad meelde ja on meid mõjutanud. Me käitume oma põhimõtete, väärtushinnangute ja arusaamade järgi, mis iseloomustavad meid kui indiviide. Toodete tarbimisega...

Alatine küsimus: „Kuidas mõõta turundust?“

Ettevõtjaid huvitab investeeringute tulusus (ROI), kõike soovitakse mõõta ja numbrites kajastada. Numbrid on lihtsad, must-valgel ja kõigile ühiselt mõistetavad. Turundusega on aga pisut keerulisem, sest tehtud kulule ei pruugi kohest tulunumbrit vastu näidata olla....

Ettevõte nähtavaks mõne lihtsa sammuga!

Sind kõnetab vaid see, mis Sind huvitab, kõik muu on taust ja jääb infomürasse! Tootjad ja teenusepakkujad armastavad oma toodet ja neile meeldib sellest rääkida: kuidas see valmib, kui hea see on, kus seda tehakse jne jne, KUID peaküsimus on näidata, millise võidu...

Turundus ja strateegiline – kellele ja miks?

Sõna „turundus“ on tihtipeale inimeste teadvuses piiratud ning seostub kulude ning reklaamiga.  Tegelikkuses on turundus ettevõtte olemuse, mõtteviisi ja visiooni elluviimise peegeldus. Turunduse võib jagada ettevõtte siseseks ja väliseks, kus üks ei saa ilma teiseta....

Viime koos turunduse uuele tasemele!

Tere tulemast meie kodulehele! Suur rõõm on Sind siit leida ja heameel, et meid leidsid! Täna see päev, kus mõtted on leidnud sõnalise väljundi ning on valmisolek tegutsemiseks! Siin blogis hakkame kajastama oma mõtteid strateegilisest turundusest ja näitame, kui...

TENFOR BLogI

SOOVID LUGEDA PÕNEVAT TURUNDUSALAST BLOGI?

TULE KONSULTATSIOONILE

Viime üheskoos turunduse uuele tasemele!