E-maili turundus: ära lase võimalust raisku

E-maili turundus: ära lase võimalust raisku

Miks on e-maili turundus ülimalt oluline? Miks peetakse kontaktide kogumist äri aluseks ja öeldakse, et sealt tuleb raha ja kasum? Nagu varasemalt räägitud, siis sotsiaalmeedia kontaktid (jälgijad) ei ole sinu omad, vaid neid kontrollib vastav sotsiaalmeediaplatvorm....

Koduleht – mis see on ja miks sul on seda vaja?

Koduleht – mis see on ja miks sul on seda vaja?

Kui sind pole internetis, siis pole sind olemas! Nii võiks kokku võtta põhjuse, miks sul peab olema koduleht kui tahad tutvustada ja müüa oma toodet või teenust. Siinkohal võiks üle vaadata ka definitsiooni - koduleht on ettevõtte nägu ja esindaja internetis, mis...

Parim klient on olemasolev klient – kliendi eluea väärtus

Parim klient on olemasolev klient – kliendi eluea väärtus

Oluline on tekitada kliendiga pikaajaline suhe ehk pakkuda talle kvaliteetset toodet ja teenust, et ta pöörduks sinu juurde ikka ja jälle tagasi. Uue kliendi veenmine ja värbamine on kõige kulukam, oluliselt soodsam ja tulusam on olemasolevat klienti hoida ja talle...

Keskmine tellimuse väärtus – kuidas panna kliendid rohkem ostma?

Keskmine tellimuse väärtus – kuidas panna kliendid rohkem ostma?

On oluline pöörata tähelepanu ja teada, milline on sinu kliendi keskmine tellimuse väärtust (Average Order Value – AOV) ja kuidas seda suurendada. Sa oled ära teinud suure töö, et inimene tuua oma kodulehele, tekitanud usalduse ja veennud teda ostma, inimene võtab...

Kuidas ehitada klienditunnel?

Kuidas ehitada klienditunnel?

Kuidas ehitada klienditunnel? Nagu vesi on inimesele elueliksiiriks, nii on ka kliendid ettevõtete eluveeks. Ilma klientideta ei ole ettevõtet. Klientide võitmiseks ja kaasamiseks ei piisa ühekordsest „hõikamisest“. Oluline on teha järjepidevaid tegevusi, mis...

Sotsiaalmeedia turundus: ole kohal seal, kus on Sinu kliendid

Sotsiaalmeedia turundus: ole kohal seal, kus on Sinu kliendid

Sotsiaalmeedia turundus täiendab ettevõtte sisustrateegiat, tänu millele sa saad oma sisu kajastada erinevates kanalites, et tugevdada sidet jälgijaskonnaga ja oma sõnum nendeni viia. Sinu ülesanne on teada, milline sotsiaalmeedia kanal töötab Sinu klientide jaoks...

Makstud reklaam – tee seda õigesti ja ära raiska raha

Makstud reklaam – tee seda õigesti ja ära raiska raha

Kui sa teed SEO’d ja ehitad sotsiaalmeedia jälgijaskonda, siis see võtab aega, aga kui sa kasutad makstud reklaami, siis see kiirendab klientide leidmise protsessi oluliselt. Miks on vaja suuremat jälgijaskonda? Sest alati sooritab ostu teatud % Sinu jälgijatest. Nt...

Kuidas leida kliente ja külastajaid?

Kuidas leida kliente ja külastajaid?

Kuidas leida kliente? See küsimus tekib mingil ajaperioodil kõikidel ettevõtjatel, kas siis ettevõtet alustades, seda kasvatades või uut turunišši vallutades? Turunduse tegevuste planeerimisel on ideaalse kliendi identifitseerimine kolmas oluline komponent, mis ei ole...

Kuidas annab positsioneerimine turunduses edumaa?

Kuidas annab positsioneerimine turunduses edumaa?

Positsioneerimine turunduses ja selle olulisus planeerimise faasis Turunduse planeerimisel on väga oluline positsioneerimine, sest see võimaldab ennast turul konkurentidega võrreldes suhestada ja nendest meeldejäävalt eristada. See on eesmärkide seadmise järel...

Turunduse eesmärgid – millest ja kuidas alustada?

Turunduse eesmärgid – millest ja kuidas alustada?

Turunduse planeerimisel eesmärkide seadmisest Turundusega alustamisel on oluline seada turunduse eesmärgid, kuhu soovitakse jõuda. See annab tegevustele tähenduse ja aitab neid ajas mõõta. See on ülimalt oluline teadlikuks edasiliikumiseks. Kui mõelda...

5 eesmärki iga Google Adsi kampaania jaoks

5 eesmärki iga Google Adsi kampaania jaoks

On palju eesmärke, mida peaks jälgima kui digiturundada. Nende hulka kuuluvad nt investeeringutasuvus (ROI), konversioonimäärad ja Google Adsi kanali tulemused võrreldes teiste turunduskanalitega. Need aitavad otsustada, kuidas jaotada turunduseelarve. See postitus...

Turundus – kavanda, teosta, jälgi, mõõda

Turundus – kavanda, teosta, jälgi, mõõda

Kõigile meeldib rääkida turundusplaani koostamisest. See on turunduse lõbus osa, loominguline külg. Kuid strateegia ilma teostuseta ei aita ettevõttel edu saavutada. Tegelikult on teostus see, mis tulemused toob. Turundussüsteem, mis aitab järjepidev olla, võiks olla...

Analüütilised andmepaneelid

Analüütilised andmepaneelid

SALESmanago analüütilised andmepaneelid on iga ettevõtte omaniku või tegevjuhi lemmikud töövahendid. Turundusautomaatika süsteem näitab mugavalt ühest kohast kõiki turunduse ja müügiga seonduvate kõige olulisemate protsesside põhjalikku analüüsi. Reaalajas saate...

Kuidas turunduskampaaniat automatiseerida-samm-sammuline juhend

Kui sisestada Google'i otsingukasti fraas "kuidas automatiseerida ...", siis vasteid erinevatest valdkondadest tuleb palju. Tõepoolest, mõttekas on igav ja korduv tegevus automatiseerida. Sama kehtib ka turundustegevuste kohta. Õnneks on turundajatele kättesaadaval...

TENFOR marketing on nüüd SALESmanago ametlik partner Eestis

TENFOR marketing on nüüd SALESmanago ametlik partner Eestis

Lihtsuses peitub võlu, tegevused, mida suudab arvuti ära teha, tuleb ta neid tegema panna. Aja võitmiseks tuleb sellesse alguses küll pisut enam panustada, aga korra tehtud töö, toimib Sinu hüvanguks veel aastate pärast. Ja just seda võimaldabki turunduse...

Nutikas turundus – kuidas saavutada väikese eelarvega edukas tulemus

Nutikas turundus – kuidas saavutada väikese eelarvega edukas tulemus

Tänane artikkel räägib kolmest suurimast nutika turunduse põhitalast ehk planeerimisest, tööriistadest ja maksimeerimisest. Aga alustame algusest! Esmane mõte oli kirjutada sellest, kuidas teha TASUTA turundust? Aga tegelikult sellist asja nagu tasuta turundus ei ole...

Kuidas ehitada edukat brändi?

Kuidas ehitada edukat brändi?

Kes meist ei sooviks kuuluda tugevasse ettevõttesse, olla osa edust ja õnnestumistest? Uuringud näitavad, et tarbitakse ja usaldatakse tuntud kaubamärke ja pigem usaldatakse oma raha neile kui mitte tuntud ettevõtetele. Mis tähendab, et bränd kui ettevõtte tunduse...

Jätkusuutliku ettevõtte neli printsiipi

Jätkusuutliku ettevõtte neli printsiipi

Mitte ainult turunduses, vaid ka kogu äris, peame olema proaktiivsed, et meie äri oleks jätkusuutlik. Äri eesmärk on alati teenida raha, aga samas on seal kõrval oluline ka rahulolu ning tulemuse vastavus soovidele – olgu see siis isiklik elu, raha, vaba aeg, suhted...

Kuidas hoida ja juhtida kliendisuhteid?

Kuidas hoida ja juhtida kliendisuhteid?

Suhted klientidega – nii sisemiste kui ka väliste klientidega – on elujõud hästi toimivale ettevõttele. Ettevõtted, kus tegeletakse teadlikult kliendisuhete juhtimisega, on kindlasti sammu võrra ees nendest, kes sellega teadlikult ei tegele. Süsteemi loomisel on seda...

Kuidas võita turundustegevuste automatiseerimisest?

Kuidas võita turundustegevuste automatiseerimisest?

Populaarne sõnapaar turunduse automatiseerimine annab meile mitmeid võimalusi, kuidas lasta süsteemil meie eest tegevused ära teha. Ka erinevad uuringud näitavad, et automatiseerimine tõstab klientidega suhtlemise kvaliteeti ja nende seotust Sinuga, muutes ostjad...

Turundusstrateegiad tehakse võitjatele võitmiseks!

Turundusstrateegiad tehakse võitjatele võitmiseks!

Tere sõbrad Täna ma räägin teile strateegilisest turundusest ja sellest, miks me seda teeme, kellega koos me seda teeme ja kuidas me seda teeme. Strateegiaid on välja mõeldud sajandeid - näiteks vanad Hiina sõjakavalused või Trooja hobune "vallutamatu" linna...

Kui kiiresti toob turundus tulemusi?

Kui kiiresti toob turundus tulemusi?

Ettevõtte omanikke huvitavad tulemused ja meilt kui turundajatelt oodatakse müügile tuge. Turunduse tulemusi soovitakse näha sama kiiresti kui müügitulemusi, aga siin on põhimõtteline vahe – kui müük saab tagasiside kohe, ost toimub või ei, siis turunduse mängumaa on...

Turundusmõõdikute tähtsus ja nende efektiivne rakendamine

Turundusmõõdikute tähtsus ja nende efektiivne rakendamine

Ma ei liialda, kui ütlen, et turunduse kõige tähtsam mõõdik on müük. Kui ei toimu müüki, siis ei oma tähtust ka turundus. Pöördvõrdelises korrelatsioonis on toodete müügist tulenev sissetulek ja selle reinvesteerimine turundusse, et müüki veelgi enam suurenda....

TURUNDUSTASKU: sündmusturundus – eristu ja kasvata usaldust

TURUNDUSTASKU: sündmusturundus – eristu ja kasvata usaldust

Sündmused meie elus – need on lood, mis meile meelde jäävad – hetked, kohad, inimesed. Kõik see, mis tekitab emotsioone ja mälestusi. Turundjatel on soov meelde jääda ja eristuda ning seda pakub ideaalselt sündmuste korraldamine. Need võivad olla nii veebipõhised kui...

TURUNDUSTASKU: sisuloome ehk sisuturundus, kellele ja kuidas?

TURUNDUSTASKU: sisuloome ehk sisuturundus, kellele ja kuidas?

Turundada sisu, see tähendab teadmisi, positsiooni, usutavust, väärtuslikku sõnumit, kõike seda, mis loob sõnumist selle, mida on mõtet edasi anda ja nii, et need, kes seda tarbivad, saavad sellest kasu. Väärtust luuakse läbi oma teadmiste jagamise. Sisuturundusega...

TURUNDUSTASKU: digitaalmeedia võimalused, kuidas edu saavutada

TURUNDUSTASKU: digitaalmeedia võimalused, kuidas edu saavutada

Tarbime digitaalmeediat ühe enam ja vaatamata sellele, et isegi kui oleme oma meediatarbimise valikud kitsendanud spetsiifilisteks ja teemapõhisteks, siis tundub, et reklaamist (makstud) ei saa kuidagi üle ega ümber. Puutume sellega kokku uudiseid lugedes, internetis...

Miks edukad ettevõtted seavad eesmärgid koos turundajatega?

Miks edukad ettevõtted seavad eesmärgid koos turundajatega?

Ettevõtjad mõtlevad vaatamata oma suurusele või väiksusele kasvust, sest kasv tähendab võimalust rohkematele inimestele väärtust pakkuda ja selle tulemusena enam kasumit teenida. Kasvu eelduseks on õige toode, õige hinnaga ja õigele sihtgrupile. Nende eelduste...

Soovid tulemusi – hoia fookust

Soovid tulemusi – hoia fookust

On kolm vägagi paeluvat sõna – eesmärk, fookus ja tulemused. Just antud järjekorras, et saavutada pidev progress. Alusta küsimusega „Mis on eesmärk?“. Kui eesmärk on paigas, alles siis saab hakata selle poole püüdlema. Kui konkreetset eesmärki ei ole, siis mille poole...

Bränd nullist sajani!

Meid kõnetavad ettevõtted, mis on edukad, kus töötavad rahulolevad inimesed ja kus teenitakse head raha. Igaühe soov on, et tema ettevõte või tööandja vastaks nendele kriteeriumitele. Populaarne sõnapaar „tööandja bränding“, millele fookusseerimine peaks tõstma...

Leidlikke viise oma ettevõtte turundamiseks 2017. aastal

Aeg eelarvet koostada? Promotsioon ja reklaam oma ettevõttele tähelepanu tõmbamiseks on turundajate igapäevane küsimus. Käes on aeg, kus sellele küsimusele enim mõeldakse, sest plaane tehakse 2017. aastaks – vaja on kaardistada eesmärgid, sihtrühmad ja tegevused....

10 võimalust turundusest kasu saada

Näen pidevalt ettevõtteid, kes tahavad turundust enda heaks tööle panna, aga justkui ei tea, millele tähelepanu koondada. Kõik saab alguse turundusstrateegiast, eesmärkidest ja teekonnast nende saavutamisel. Millised on need pidepunktid, kus turundus saab...

Kas panustada brändi või toote turundusse?

Tihti ettevõtjad küsivad, millistesse turundustegevustesse panustada, et kasvatada ettevõtte nähtavust. Enne tegevustele mõtlemist ja plaani väljakäimist on oluline ettevõttega paika saada hetkeolukord, valupunktid ja eesmärgid, mida soovitakse saavutada. Pärast...

Kes võidab bränditoodete kasutamisest?

Kes võidab bränditoodete kasutamisest?

Me kõik oskame nimetada tuntud inimesi, ettevõtteid, tooteid, linnasid ... Millegi poolest on nad erilised, jäävad meelde ja on meid mõjutanud. Me käitume oma põhimõtete, väärtushinnangute ja arusaamade järgi, mis iseloomustavad meid kui indiviide. Toodete tarbimisega...

Alatine küsimus: „Kuidas mõõta turundust?“

Alatine küsimus: „Kuidas mõõta turundust?“

Ettevõtjaid huvitab investeeringute tulusus (ROI), kõike soovitakse mõõta ja numbrites kajastada. Numbrid on lihtsad, must-valgel ja kõigile ühiselt mõistetavad. Turundusega on aga pisut keerulisem, sest tehtud kulule ei pruugi kohest tulunumbrit vastu näidata olla....

Ettevõte nähtavaks mõne lihtsa sammuga!

Sind kõnetab vaid see, mis Sind huvitab, kõik muu on taust ja jääb infomürasse! Tootjad ja teenusepakkujad armastavad oma toodet ja neile meeldib sellest rääkida: kuidas see valmib, kui hea see on, kus seda tehakse jne jne, KUID peaküsimus on näidata, millise võidu...

Turundus ja strateegiline – kellele ja miks?

Sõna „turundus“ on tihtipeale inimeste teadvuses piiratud ning seostub kulude ning reklaamiga.  Tegelikkuses on turundus ettevõtte olemuse, mõtteviisi ja visiooni elluviimise peegeldus. Turunduse võib jagada ettevõtte siseseks ja väliseks, kus üks ei saa ilma teiseta....

Viime koos turunduse uuele tasemele!

Tere tulemast meie kodulehele! Suur rõõm on Sind siit leida ja heameel, et meid leidsid! Täna see päev, kus mõtted on leidnud sõnalise väljundi ning on valmisolek tegutsemiseks! Siin blogis hakkame kajastama oma mõtteid strateegilisest turundusest ja näitame, kui...

TENFOR BLogI

SOOVID LUGEDA PÕNEVAT TURUNDUSALAST BLOGI?

TULE KONSULTATSIOONILE

Viime üheskoos turunduse uuele tasemele!