Nutikas turundus – kuidas saavutada väikese eelarvega edukas tulemus

Artikkel põhineb 02.10.2018 Tallinna Ettevõtluspäeval tehtud ettekandel http://ettevotluspaev.tallinn.ee/programm/#inforow_11865   Tänane artikkel räägib kolmest suurimast nutika turunduse põhitalast ehk planeerimisest, tööriistadest ja maksimeerimisest. Aga alustame...

Kuidas ehitada edukat brändi?

Kes meist ei sooviks kuuluda tugevasse ettevõttesse, olla osa edust ja õnnestumistest? Uuringud näitavad, et tarbitakse ja usaldatakse tuntud kaubamärke ja pigem usaldatakse oma raha neile, kui mittetuntud ettevõtetele. Mis tähendab, et bränd kui ettevõtte tuntuse...

Jätkusuutliku ettevõtte neli printsiipi

Mitte ainult turunduses, vaid ka kogu äris, peame olema proaktiivsed, et meie äri oleks jätkusuutlik. Äri eesmärk on alati teenida raha, aga samas on seal kõrval oluline ka rahulolu ning tulemuse vastavus soovidele – olgu see siis isiklik elu, raha, vaba aeg, suhted...

Kuidas hoida ja juhtida kliendisuhteid?

Suhted klientidega – nii sisemiste kui ka väliste klientidega – on elujõud hästi toimivale ettevõttele. Ettevõtted, kus tegeletakse teadlikult kliendisuhete juhtimisega, on kindlasti sammu võrra ees nendest, kes sellega teadlikult ei tegele. Süsteemi loomisel on seda...

Kuidas ehitada klienditunnel?

Nagu vesi on inimesele elueliksiiriks, nii on ka kliendid ettevõtete eluveeks. Ilma klientideta ei ole ettevõtet. Klientide võitmiseks ja kaasamiseks ei piisa ühekordsest „hõikamisest“. Oluline on teha järjepidevaid tegevusi, mis ärataks potentsiaalsete huvitundjate...

Kuidas võita turundustegevuste automatiseerimisest?

Populaarne sõnapaar turunduse automatiseerimine annab meile mitmeid võimalusi, kuidas lasta süsteemil meie eest tegevused ära teha. Ka erinevad uuringud näitavad, et automatiseerimine tõstab klientidega suhtlemise kvaliteeti ja nende seotust Sinuga, muutes ostjad...

Turundusstrateegiad tehakse võitjatele võitmiseks!

Tere sõbrad Täna ma räägin teile strateegilisest turundusest ja sellest, miks me seda teeme, kellega koos me seda teeme ja kuidas me seda teeme. Strateegiaid on välja mõeldud sajandeid - näiteks vanad Hiina sõjakavalused või Trooja hobune "vallutamatu" linna...

Kui kiiresti toob turundus tulemusi?

Ettevõtte omanikke huvitavad tulemused ja meilt kui turundajatelt oodatakse müügile tuge. Turunduse tulemusi soovitakse näha sama kiiresti kui müügitulemusi, aga siin on põhimõtteline vahe – kui müük saab tagasiside kohe, ost toimub või ei, siis turunduse mängumaa on...

Turundusmõõdikute tähtsus ja nende efektiivne rakendamine

Ma ei liialda, kui ütlen, et turunduse kõige tähtsam mõõdik on müük. Kui ei toimu müüki, siis ei oma tähtust ka turundus. Pöördvõrdelises korrelatsioonis on toodete müügist tulenev sissetulek ja selle reinvesteerimine turundusse, et müüki veelgi enam suurenda....

TURUNDUSTASKU: sündmusturundus – eristu ja kasvata usaldust

Sündmused meie elus – need on lood, mis meile meelde jäävad – hetked, kohad, inimesed. Kõik see, mis tekitab emotsioone ja mälestusi. Turundjatel on soov meelde jääda ja eristuda ning seda pakub ideaalselt sündmuste korraldamine. Need võivad olla nii veebipõhised kui...

TURUNDUSTASKU: sisuloome ehk sisuturundus, kellele ja kuidas?

Turundada sisu, see tähendab teadmisi, positsiooni, usutavust, väärtuslikku sõnumit, kõike seda, mis loob sõnumist selle, mida on mõtet edasi anda ja nii, et need, kes seda tarbivad, saavad sellest kasu. Väärtust luuakse läbi oma teadmiste jagamise. Sisuturundusega...

TURUNDUSTASKU: digitaalmeedia võimalused, kuidas edu saavutada

Tarbime digitaalmeediat ühe enam ja vaatamata sellele, et isegi kui oleme oma meediatarbimise valikud kitsendanud spetsiifilisteks ja teemapõhisteks, siis tundub, et reklaamist (makstud) ei saa kuidagi üle ega ümber. Puutume sellega kokku uudiseid lugedes, internetis...

Miks edukad ettevõtted seavad eesmärgid koos turundajatega?

Ettevõtjad mõtlevad vaatamata oma suurusele või väiksusele kasvust, sest kasv tähendab võimalust rohkematele inimestele väärtust pakkuda ja selle tulemusena enam kasumit teenida. Kasvu eelduseks on õige toode, õige hinnaga ja õigele sihtgrupile. Nende eelduste...

Soovid tulemusi – hoia fookust

On kolm vägagi paeluvat sõna – eesmärk, fookus ja tulemused. Just antud järjekorras, et saavutada pidev progress. Alusta küsimusega „Mis on eesmärk?“. Kui eesmärk on paigas, alles siis saab hakata selle poole püüdlema. Kui konkreetset eesmärki ei ole, siis mille poole...

Bränd nullist sajani!

Meid kõnetavad ettevõtted, mis on edukad, kus töötavad rahulolevad inimesed ja kus teenitakse head raha. Igaühe soov on, et tema ettevõte või tööandja vastaks nendele kriteeriumitele. Populaarne sõnapaar „tööandja bränding“, millele fookusseerimine peaks tõstma...

Leidlikke viise oma ettevõtte turundamiseks 2017. aastal

Aeg eelarvet koostada? Promotsioon ja reklaam oma ettevõttele tähelepanu tõmbamiseks on turundajate igapäevane küsimus. Käes on aeg, kus sellele küsimusele enim mõeldakse, sest plaane tehakse 2017. aastaks – vaja on kaardistada eesmärgid, sihtrühmad ja tegevused....

10 võimalust turundusest kasu saada

Näen pidevalt ettevõtteid, kes tahavad turundust enda heaks tööle panna, aga justkui ei tea, millele tähelepanu koondada. Kõik saab alguse turundusstrateegiast, eesmärkidest ja teekonnast nende saavutamisel. Millised on need pidepunktid, kus turundus saab...

TENFOR BLogI

SOOVID LUGEDA PÕNEVAT TURUNDUSALAST BLOGI?

TULE KONSULTATSIOONILE

Viime üheskoos turunduse uuele tasemele!