Lihtsuses peitub võlu, tegevused, mida suudab arvuti ära teha, tuleb see neid ka tegema panna. Aja võitmiseks tuleb sellesse alguses küll pisut enam panustada, aga korra tehtud töö, toimib see ka veel aastate pärast Sinu hüvanguks.

Ja just seda võimaldabki turunduse automatiseerimine, me oleme pärast pikki otsinguid leidnud endale sobivaima ja meie ootustele vastava koostööpartneri – SALESmanago. TENFOR marketing on alates jaanuarist SALESmanago Premium Partner Eesti turul.

SALESmanago on turul üks kiiremini kasvavaid ettevõtteid üle 10 000 kliendiga ja turundusautomaatika ettevõtetest kolmandal positsioonil. Neil on mitmeid rahvusvaheliselt tunnustatud kliente nagu Starbucks, Timberland, YvesRocher, Braun, Deloitte jne

TENFOR marketing koostöö SALESmanago turundusautomaatika programmiga võimaldab meil pakkuda terviklikumat, ülevaatlikumat ja mõõdetavamat turundusteenust.

Turundusautomaatika võimaldab saada kiiremaid tulemusi, pakkuda personaalsemat kliendikommunikatsiooni ja tagasiside kontaktibaasilt võimaldab täpsemat reklaamikanalite valikut ja tulemuslikumat panustamist “õigetesse” klientidesse.

Mida tähendab turundusautomaatika?

Turundusautomaatika on seotud korduvate ja manuaalsete ülesannete automatiseerimisega nagu e-post, sotsiaalmeedia ja kliendi kaasamine. See aitab asendada aeganõudvad ja ebaefektiivseid protsessid tarkvara poolt toetatud tegevustega ja saavutada seeläbi suurem jõudlus jõudmaks kiiremini eesmärkideni.

Turundusautomaatika süsteem võimaldab ettevõtetel kasvatada väärtuslikke, isikustatud kontakte, suurendades samal ajal efektiivsust ja kasvatada tulu. SALESmanago programm võimaldab lisaks kõigele eeltoodule ka turunduse planeerimist, tegevuste kaardistamist ja tähtaegadest kinnipidamist meeldetuletustega.

Mida turundusautomaatika võimaldab?

  • CRM ehk kliendi andmebaasi 360 kraadist ülevaadet iga kontakti kohta. Annab ülevaaate kontaktide tegevustest ja sellest, kuidas nad ostjatena käituvad.
  • Emaili turundus – pakub professionaalset ja personaalset emaili tuge, mis on turundajale lihtne ja ülevaatlik. Võimaldab saata õige pakkumise õigele kliendile õigel ajal.
  • Mobiili ja SMS turundus – võimaldab saata klientidele asjakohast ja oodatud informatsiooni.
  • Kontaktivormid ja pop-upid – need võimaldavad siduda kodulehe külastajad kontaktideks ning siduda potentsiaalsed ostjad kontaktibaasiga.
  • Sotsiaalmeedia – annab tagasiside klientide huvide kohta, et luua täpsemad ja kõnetavamad reklaamid ja kampaaniad.
  • Analüütika ja raportid – Google analyticsi integratsioon ja kohandatud raportid saamaks kiiret ülevaadet erinevate reklaamide ja tegevuste efektiivsusest ning sinu kontaktide ja klientide käitumisest.
  • Kontakti kliendiks juhtimine – läbi müügitunneli kontaktidele olulise ja vajaliku materjali edastamine, mis aitab huvitunud ostvateks klientideks saada.
  • Chat – läbi kodulehe suhtlemisakna lood võimaluse klientidega reaalajas suhelda.
  • Automatiseerimine – võimaldab üles seada protsessid ja automatiseerida kommunikatsiooni ja käivitada tegevused vastavalt klientide käitumisele müügitunnelis.

Turundusautomaatika võimaldab turunduse ja müügi meeskondadel ühiselt luua ja juhtida erinevaid turunduskampaaniaid, sündmusi, hallata kontakte ja sotsiaalmeediakanaleid. Edukalt juhitud turunduseautomatiseerimine: parandab sissetulevate kontaktide kvaliteeti, lühendab müügitsüklit, tõstab müüki, vabastab töötajate aega ning tõstab käivet.

SALESmanago automatiseerimine põhineb reeglite seadmisel ja vastavalt reeglitele saab automaatselt teha tegevusi ja nii kliendi suunal kui ka sisemiselt vastavalt oma tööprotsessidele.

Automatiseeritud tegevused käivituvad vastavalt kliendi tegevusele, näiteks saates teavituskirju, lisainformatsiooni ja kinnitusi. Või sisemiste tööprotsesside puhul kliendihalduses vastavalt tehtud või tegemata jäänud tegevustele. Nende hulka kuuluvad teavitused välja saadetud saadetiste kohta või ka meeldetuletused müügimeeskonnale kliendihaldusprotsessi töövoo etappides (workflow). 

Kuidas töövoog (workflow) toimib?

Töövoog on automatiseeritud toimingute seeria, mis käivitub vastavalt inimese käitumisele või kontaktandmetele tuginedes. Töövoogude abil saab planeerida ja ehitada laiaulatuslikke turunduskampaaniaid, sealhulgas kõige arenenumaid protsesse. 

Tänu töövoogudele on võimalik:

  • luua sooduskuponge
  • saata isikupäraseid, otseselt viidatud sõnumeid, mis põhinevad veebisaidi käitumisel
  • saata teretulemast kirju ja SMS
  • värskendada andmebaasi, kustutades kasutud kontaktid või suunates need erinevatesse kampaaniaetappidesse
  • lihtsustada kampaania protsessi juhtimist ning seada erinevaid tegevusi ja tingimusi eesmärkide saavutamiseks
  • luua mitmetasandilisi struktuure funktsioonide paremaks koostööks

  

Kuidas automatiseerimine töötab?

Automatiseerimise reeglid võimaldavad teostada konkreetseid turundus- või müügitegevusi, mis põhinevad spetsiaalsetel kriteeriumitel. SALESmanago võimaldab kergelt ja lihtsalt protsesse automatiseerida ja seda läbi kolme elemendi:

  • Sündmused – millistele soovite automaatselt reageerida. SALESmanagol on täielik valik sündmusi nagu nt veebisaidi külastamine, e-kirjal klikkimine, turunduskampaania kontaktide sildi lisamine jne
  • Tingimused – saab seada vastavalt kliendi järgmise tasemele jõudmisel. Nt kui klient tõuseb oma aktiivsuse ja tegevustega teatud uuele tasemele, siis süsteem saadab talle automaatselt sobiva kampaania.
  • Tegevused – milles määrab süsteem järgmise tegevuse. Tegevused hõlmavad kommunikatsiooni algatamist kõige sobivama turunduskanali kaudu. Müügiosakonnale või kõnekeskusele saadetavad teated, konkreetse kontakti üleandmist ettevõtte sees, kontakti liigutamine müügiprotsessi etappide vahel või kontaktikaardi uuendamine.

Tegevusi saab seada ka nii, et kui klient mingid kriteeriumid täitmata jätab, toimub tema suunal seatud automaatne tegevus.

SALESmanago võimaldab luua mistahes arvu automaatika reegleid ja luua terviklikud automatiseeritud turundusprotsessid, mis võimaldab viia korduvad rutiinsed tegevused miinimumini, tagades personaalse ja isikustatud tegevuse kliendi suunal ning tõstes oluliselt tõenäosust muutmaks potentsiaalset kontakti tegelikuks ostjaks.

Ehk efektiivne ja terviklik protsess, alates esimesest kontakti saamise hetkest kuni tema korduvostjaks muutmiseni välja.

    Kasutuselevõtu tulemused

    Müügi- ja turundusprotsesside automatiseerimisel säästad sa ettevõtjana ennekõike aega, mida peaksid nende toimingute tegemiseks muidu käsitsi kulutama.

    Teiseks võimaldab kontaktibaasi haldus (CRM), töövoo ning automatiseerimise ühendamine üles sead efektiivse ning lihtsalt järgitava kliendihaldusprotsessi, mis tagab, et kõik vajalikud tegevused kliendi suunal saavad tehtud.

    Ning sinul on ülevaade millised protsessid, sõnumid ja tegevused töötavad ning saad teada, kus kliendid välja langevad.

    Lisaks on automaatselt kättesaadav analüütika ja statistika kliendi käitumisest ja protsesside efektiivusest alates sellest millised turunduskanalid töötavad kõige paremini uute kontaktide ja klientide värbamisel ja lõpetades ülevaatega, millised on kõige olulisemad ja väärtuslikumad kliendid või kliendisegmendid, et suuanta neile enim tähelepanu! 

    Turunduse ja müügimeeskonnad, kes on otsustanud kasutada turunduse automatiseerimist, võivad keskenduda peamistele strateegilistele protsessidele muretsemata rutiinsete alustegevuste pärast.

    SALESmanago turundusautomaatikaga töötavad ettevõtted ütlevad, et:

    • müügimeeskondadele suunatud kontaktide arv kasvas 300%
    • passiivsete kontaktide arv vähenes 80% -lt 25% -ni
    • ainult kontaktihalduse automatiseerimisest tingitud tulud suurenesid 10%
    • 63% -l juhtudest on teatatud tulude suurenemine võrreldes konkurentidega


    Loo ettevõttele püsiv väärtus turundusprotsesside kaudu

    Turundusmeeskondade ja turundajate poolt kasutatav turundusautomaatika loob ettevõttele püsiva väärtuse. Kõik tegevused teostatakse SALESmanago süsteemis ja need säilivad alatiseks salvestatud protsessidena. Nii kogub teie ettevõte turundusalaseid teadmisi ja kogemusi protsesside ning andmete kujul.

    Tänu integreerimisele või süsteemi sisseehitatud CRM-i kasutamisele saab koondada asjakohaseid müügiteadmisi. Ettevõte ehitab välja teadmistebaasi, mis sisaldab väärtuslikku teavet selle kohta, mis kõige paremini toimib ja mis ei toimi nii müügis kui turunduses.

    Samuti, millised peaksid olema optimaalsed müügi- ja turunduse protsessid ja mida potentsiaalsed kliendid nendest protsessidest ootavad.

    Sel viisil ehitatud teadmised on muutumas igale ettevõttele pikaajaliseks, oluliseks ja äärmiselt väärtuslikuks kapitaliks. 

    Võta meiega ühendust siin ja me anname Sulle ülevaate, kuidas saab Sinu ettevõte kasu turunduse automatiseerimisest!

    Vaata ka videot, kuidas turunduse automatiseerimine toimib (inglise keeles):

     

    Saada meile päring või sõnum!

     

    6 + 14 =