Samm 1 - Ettevõtte ja turunduskanalite ülevaatus
Alustuseks on oluline Sinu ettevõtte tundmaõppimine – tegevusvaldkond, tooted, teenused, plaanid ja eesmärgid. Kes on sinu praegused kliendid ja keda soovid püüda.
Mis praegu töötab ja mis mitte?
Eesmärk on saada terviklik ülevaade, sest kogu turundustegevus peab toetama ettevõtte strateegilisi eesmärke
Samm 2 – Tegevusplaani koostamine
Vastavalt saadud sisendile tegevuskava koostamine.
Kasutada ära kiire võidu ja optimeerimise võimalusi ning siis asuda tööle pikaajalist kasu toovate tegevustega.
Samm 3 – Turundusliku vundamendi optimeerimine või loomine
Esmaseks tegevuseks on olemasolevate turunduskanalite ülevaatus ning võimalike täienduste tegemine, et tagada tugev vundament.
Kõik algab kodulehest – sealsed sõnumid ja ülesehitus peavad toetama ettevõtte eesmärke ning külastajate suunamist kontaktideks ja kontaktidest klientideks.
Omaltpoolt teostame nii olemasoleva kodulehe optimeerimist või ka uue kodulehe ja e-poe loomist.
Sama kehtib ka teiste turunduskanalite kohta.
Samm 4 – Külastajate toomine kodulehele
Turunduse peamine eesmärk ongi tekitada kõlapinda ja ulatust, et potentsiaalsed kliendid kuuleks sinu tootest ja teenusest ning tuleks ostu sooritama, kui nad on selleks valmis.
Külastajate toomiseks on mitmeid viise:
SEO – ehk sisuturundus
Sotsiaalmeedia – kontaktide kaasamine sotsiaalmeedias
Tasuline reklaam – Enamlevinud kanalid on Facebook`i ja Google`i reklaamid, aga sõltuvalt sihtkliendist tuleb kaaluda ka teisi kanaleid.
Aitame optimeerida nii olemasolevaid reklaamikanaleid ja reklaame kui ka vajadusel need nullist üles seada.
Lepime kokku pikaajalise sisustrateegia, et tuua külastajaid orgaanilisest otsingust ning seame üles taasturundusreklaamid, et külastajaid ja kliente ikka uuesti ja uuesti suunata tagasi sinu müügitunnelisse.
Samm 5 – Automatiseerimine ja protsessid
Igas äris on palju korduvaid tegevusi, olgu selleks klientidega suhtlus, teavitused, müügiprotsess või midagi muud, aga igal juhul on palju tegevusi, kus me teeme ühte ja sama tegevust uuesti ja uuesti või jätame tegemata, sest see ei ole prioriteet, kuigi looks kliendile lisandväärtust.
Siin aitabki turundusautomaatika need korduvad tegevused automatiseerida, et tagada Sinule kuluefektiivne tegevus ja kliendi jaoks personaalne ning kiire teenindamine.
Automatiseerida saab kliendi teavitused, harimise, tagasiside küsimised ja palju muudki. Samuti annab automatiseerida turunduse ja müügi protsessi etappe.
Teed korra valmis ja see teenib sind pikalt ja kuluefektiivselt.
Paika pandud protsess on ka optimeerimistegevuste aluseks.
Loome vajalikud integratsioonid ja teostame sõltuvalt sinu kliendist, tootest ja müügiprotsessist tulutoovad automatiseeringud.
Samm 6 – Optimeerimine ja haldus
Nagu öeldakse “paigalseis on tagasiminek” – kõik vajab pidevalt hooldust, täiendamist ning optimeerimist – nii on ka turundusega.
Olgu selleks koduleht, reklaamid või ka protsessid. Neid kõiki tuleb pidevalt täiendada, parenda, optimeerida ning ka aegajalt ümber organiseerida, et tagada konkurentsivõime ja järjepidev kasv.
Pakume omaltpoolt koostöövormi, kus saame olla toeks Sinu turundustiimile teatud tegevuste osas või ka võimalust kogu turundustegevus kuluefektiivselt sisse osta.