Teenused

Kuidas ehitada klienditunnel?

Nagu vesi on inimesele elueliksiiriks, nii on ka kliendid ettevõtete eluveeks. Ilma klientideta ei ole ettevõtet. Klientide võitmiseks ja kaasamiseks ei piisa ühekordsest „hõikamisest“. Oluline on teha järjepidevaid tegevusi, mis ärataks potentsiaalsete huvitundjate...

Kuidas võita turundustegevuste automatiseerimisest?

Populaarne sõnapaar turunduse automatiseerimine annab meile mitmeid võimalusi, kuidas lasta süsteemil meie eest tegevused ära teha. Ka erinevad uuringud näitavad, et automatiseerimine tõstab klientidega suhtlemise kvaliteeti ja nende seotust Sinuga, muutes ostjad...

Turundusstrateegiad tehakse võitjatele võitmiseks!

Tere sõbrad Täna ma räägin teile strateegilisest turundusest ja sellest, miks me seda teeme, kellega koos me seda teeme ja kuidas me seda teeme. Strateegiaid on välja mõeldud sajandeid - näiteks vanad Hiina sõjakavalused või Trooja hobune "vallutamatu" linna...

Kui kiiresti toob turundus tulemusi?

Ettevõtte omanikke huvitavad tulemused ja meilt kui turundajatelt oodatakse müügile tuge. Turunduse tulemusi soovitakse näha sama kiiresti kui müügitulemusi, aga siin on põhimõtteline vahe – kui müük saab tagasiside kohe, ost toimub või ei, siis turunduse mängumaa on...

Turundusmõõdikute tähtsus ja nende efektiivne rakendamine

Ma ei liialda, kui ütlen, et turunduse kõige tähtsam mõõdik on müük. Kui ei toimu müüki, siis ei oma tähtust ka turundus. Pöördvõrdelises korrelatsioonis on toodete müügist tulenev sissetulek ja selle reinvesteerimine turundusse, et müüki veelgi enam suurenda....