Teenused

Jätkusuutliku ettevõtte neli printsiipi

Mitte ainult turunduses, vaid ka kogu äris, peame olema proaktiivsed, et meie äri oleks jätkusuutlik. Äri eesmärk on alati teenida raha, aga samas on seal kõrval oluline ka rahulolu ning tulemuse vastavus soovidele – olgu see siis isiklik elu, raha, vaba aeg, suhted...

Kuidas hoida ja juhtida kliendisuhteid?

Suhted klientidega – nii sisemiste kui ka väliste klientidega – on elujõud hästi toimivale ettevõttele. Ettevõtted, kus tegeletakse teadlikult kliendisuhete juhtimisega, on kindlasti sammu võrra ees nendest, kes sellega teadlikult ei tegele. Süsteemi loomisel on seda...

Kuidas ehitada klienditunnel?

Nagu vesi on inimesele elueliksiiriks, nii on ka kliendid ettevõtete eluveeks. Ilma klientideta ei ole ettevõtet. Klientide võitmiseks ja kaasamiseks ei piisa ühekordsest „hõikamisest“. Oluline on teha järjepidevaid tegevusi, mis ärataks potentsiaalsete huvitundjate...

Kuidas võita turundustegevuste automatiseerimisest?

Populaarne sõnapaar turunduse automatiseerimine annab meile mitmeid võimalusi, kuidas lasta süsteemil meie eest tegevused ära teha. Ka erinevad uuringud näitavad, et automatiseerimine tõstab klientidega suhtlemise kvaliteeti ja nende seotust Sinuga, muutes ostjad...

Turundusstrateegiad tehakse võitjatele võitmiseks!

Tere sõbrad Täna ma räägin teile strateegilisest turundusest ja sellest, miks me seda teeme, kellega koos me seda teeme ja kuidas me seda teeme. Strateegiaid on välja mõeldud sajandeid - näiteks vanad Hiina sõjakavalused või Trooja hobune "vallutamatu" linna...