Planeerimise faasis õpime Sinu ettevõtet tundma, kaardistame turu ja leiame unikaalse müügiargumendi, miks peaksid kliendid just Sinult ostma.

Koostööst sünnib plaan, mille jätkuvad ja suunatud tegevused aitavad saavutada Sinu ettevõtte nähtavuse, soovitud käibenumbrid ja turupositsiooni. Tegevusplaan täpsustab tööriistad, ajakava ja eelarve. Määrame ka mõõdikud, mille abil tulemusi hindame.

Tulemusi näitavad käibenumbrid, kontaktibaasi kasv, sotsiaalvõrgustike kontaktiarvud ja nähtavuse suurenemine laiemalt ning arvamusliidi positsiooni saavutamine.

l

Kaardistame turu

Kaardistame Sinu brändi hetkeolukorra.

r

Teostame konkurentsianalüüsi

Töötame välja konkurentidest eristumise.

Viime läbi Workshopi

Intensiivne ühepäevane ideede genereerimine tegevuste planeerimiseks.

Teeme tegevusplaani ja eelarve

Koostame tähtaegadega tegevusplaani koos eelarvega.

Kontakteerume klientidega

Olemasoleva kliendibaasiga töötamine, mõistmaks nende ostuotsuseid.

Seame mõõdikud

Seatud mõõdikutega hindame tulemusi.